Tietoa meistä

Suomen Merimieskirkko Espanjassa

Suomen Merimieskirkko rakentaa välittäviä yhteisöjä kotimaassa, ulkomailla ja merillä. Kuljemme rinnallasi silloin, kun tarvitset meitä. Olemme tehneet työtä merenkulkijoiden ja ulkomailla asuvien suomalaisten hyväksi jo vuodesta 1875. Pidämme yllä merimieskirkkoja Suomessa ja muualla Euroopassa. Toiminnassamme syntyy vuosittain noin 300 000 kohtaamista.

Meistä

Mikä Merimieskirkko?

Sosiaalikuraattorit

Erilaiset kriisit kuuluvat ihmisen elämään. Usein taakka kevenee, kun sen jakaa toisen kanssa. Merimieskirkko tarjoaa ammatillista apua ja vertaistukea arjen haasteissa ja elämän pienissä ja suurissa kriiseissä. Meiltä saat tukea, neuvontaa ja palveluja omalla äidinkielelläsi.

Meistä

Yhteystietomme

Aurinkorannikolla työskentelee kaksi sosiaalikuraatttoria, tavoitat heidät puhelimella tai sähköpostilla.